Torsdag 8 November

Sjuka drömmar jag har drömt inatt haha... Var helt koma i bollen när klockan ringde 07.50 imorse! Gick upp och gosade lite med våra fina missar :) Och såg även att det snöar ute, riktigt mysigt! Gjorde iordning min frukost och kröp ner i soffan och tittade på gårdagens avsnitt av Stalkers, usch säger jag bara... Man blir ju riktigt rädd själv... Efter programmets slut så plockade jag ihop all smutstvätt och gick ner i tvättstugan och satte igång första maskinerna, var inte så mycket tvätt denna gång så går fort idag :) skönt!

Ska även småplocka här hemma, tycker inte om när det är stökigt därför är det för mestadels rent här hemma hehe.. :P Diska står först på schemat, sen göra rent kissemisslådan och samt plocka lite i sovrummet och vardagsrummet! Senare idag ska jag iväg på spinning igen med evelina och hennes mamma, har fortfarande ont i rumpan sen sist, stenhårda sitsar asså... 



Här är då Sussi, våran lilla kissemiss som vi hämtade i slutet på Juli, hon är född 24 April och är en sprallig liten tös! Snart blir hon 7 månader gammal och hon växer så det knakar haha.. Ett riktigt litet dampbarn då hon aldrig kan vara still utan alltid sprätter, springer och leker.. Det blir oftast inte en lugn stund här hemma då hon ska bråka och busa med storgrabben jag har, Pontus! Och med alla leksaker.. Finns det inget att leka med så går hon och slår med tassarna efter golvet och klättrar på väggarna ;)
Lite mongo som sagt men jag älskar dig ändå ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback