Torsdag 6 December

Gårdagen ska vi ju nästan inte ens prata om.. Shit vilket snöoväder det var här igår, eller ja överallt i Sverige.. Men det är ju så det blir när vintern bara plötsligt kommer men idag är det ju fint ute iaf :) 
 
Idag är det torsdag vilket innebär bara imorgon kvar sen åker vi!! Lyckan inom mig är total! Ska snart göra en uppgift vi fick igår sen röra ihop lite lunch innan jag ska in till eductus.. Följd av det så ska jag hem och tvätta, inte lika kul men måste göra det så att vi kan packa imorgon :) Dagen kommer nog rulla på fort idag *hoppas jag*
 
Är förkyld vilket suger.. Vill kunna träna men vill inte träna när jag är förkyld för då tar det bara längre tid innan det går över och det vill jag verkligen inte.. Men jag går ju ganska mycket om dagarna så jag tror att det väger upp lite iaf :) Man får tänka så. Hoppas att förkylningen har gett sig tills vi kommer hem nästa vecka för har bokat in några träningspass tills dess! :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback