Fredagsmys,

Hatar natten som var. Har inte sovit ett piss rent ut sagt utan har legat vaken hela natten med svinont i magen, frossat och mått illa som jag vet inte vad.. Natten from hell asså.. Lyckades somna kl 6 imorse och sov tills kl var 9 sen gav jag upp.. Idag har jag snorat och gått här hemma bara.. Skulle egentligen vänta tills på söndag med att julpynta lägenheten men kunde inte hålla mig hehe.. Så gjorde det idag istället :) Gjorde även iordning lite mysfika och tända ljus tills älsklingen kom hem så då stod det varm oboy och lussebulle på bordet! :) 
 
Något som gör himla ont i mitt hjärta är att jag inte är med min familj på söndag. Att inte få umgås med dem och ha en mysig söndag som vi alltid brukade ha på advent.. Mysig frukost men tända ljus och vara samlade liksom.. Gör ont, känns konstigt och är inte kul alls.. Men det är väl så livet är, känns nog inte lika nästa år! 
 
Har typ inte ätit någonting idag så något måste jag äta. Vi vet inte riktigt vad vi ska äta till middag idag. Jag funderar på att slänga ihop en pastatallrik med pastasås och lite grönsaker? Men jag vet inte, vi får se :) Ikväll ska vi bara vara hemma, tänkte att vi skulle se den nya Batman filmen, The Dark Knight Rises. Hoppas den är bra! 
 





Pontus missen sov sött tills jag startade dammsugaren :)

Sussi hade inte tid att sova utan skulle vara med mig :)








 


 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback