Torsdag 29 November

Igår så delade jag och micke på en kebabpizza till middag för båda var hur trötta som helst och ingen visste vad vi skulle äta så det fick bli så. Jag orkade inte ens hela min halva så det känns också bra :) Under kvällen så spelade han Call Of Duty live med en kompis och jag satt vid denna dumburk och gjorde min uppgift som jag hade fått av min jobbcoach! Min hjärna höll på och explodera till slut.. Avslutade kvällen med att diska upp all disk så jag skulle slippa se det första jag gjorde imorse, gött!

Har lite småmigrän så tänkte jag skulle vila en liten stund sen fixa iordning mig tills jag ska på eductus. Men annars har nog dagen inte mycket att bjuda på skulle jag tro! Längtar tills imorgon då jag är ledig och då är det träning som gäller!!! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback