Måndag 3 December

Hejsan hoppsan.. Hoppas allt är väl med er? 
 
Jag ser ut och det ser inte nådigt ut.. Ser riktigt kallt ut och hade hoppats att jag kunde stanna inomhus hela dagen lång men luft behöver man och jag ska in till eductus senare idag. Vi får se vad de har att erbjuda idag :) 
 
Nu är det bara 5 dagar kvar! Äntligen som jag har längtat! Ska bli hur mysigt som helst! 

Den här veckan är redan så fullplanerad men det känns ändå rätt skönt för då flyter dagarna på och då går tiden fort. Jag har nyss tagit hand om disken så nu ser det rent och fint ut i köket! Igår så var jag med Jessica :) Vi var först och tog en fika på espresso house, promenerade lite på stan och kikade runt i lite butiker tills dem stängde. Funderar även på att göra en radikal förändring med mitt hår, färga det alltså. Till en färg som jag aldrig haft tidigare. Men jag ska fundera vidare på det :) 

Följde med hem till henne en stund för att se hur hon bodde, blev kvar där några timmar innan jag for hem och lagade snabbmiddag till mig och micke. Vi kollade på julkalendern och någon serie innan vi lade oss i sängen :) 
 
Nu ska jag fixa lite här hemma sen sminka mig innan det är dags för lunch sen eductus! 

 
Här hade vi bara varit tillsammans i 3 månader och 5 dagar men jag visste redan då att vi alltid kommer vara tillsammans ♥
 
Du är min lycka, jag älskar dig till oändligheten fram och tillbaka miljontals gånger ♥
2010-10-14
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback