11 Februari

Bonnie Tyler ♥ säger jag bara. Älskar hennes musik och hennes röst! Och inte minst hennes låttexter, så fina! 
Har vuxit upp med hennes musik och den kommer stanna länge!
 
Igår var Jessica här :) Vi lagade lite mat, gjorde egen klyftpotatis i ugn med morötter, lök och tomat. Till det gjorde vi lite kött och sås! Så underbart gott! Till efterrätt gjorde vi en kladdkaka med grädde till. Mysig söndag!
 
Idag håller jag på att pysslar lite här hemma inför alla ♥ dag. Då fyller jag även år men för mig i år är det mer alla ♥ dag än födelsedag :) Har hållit på med en grej till micke ett tag nu men snart är det äntligen klart och då är mina presenter till han färdiga! Idag ska jag även gå med sopor och baka sockerkaka :) 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback