Höst & Lördagsmys

Nu var det ett tag sen som jag skrev här, (som vanligt) men har man mycket att göra om dagarna så blir det lätt så :)
 
Mycket har hänt sen sist (som vanligt)! Under semestern i somras så köpte vi en ny bil, och vi har nyligen flyttat in till Västerås. Känns underbart skönt att kunna gå överallt och slippa ta bilen överallt. Har supernära till Friskis & Svettis, 20 minuters promenad och kommer bli så mycket enklare att hålla igång med träningen och speciellt när min sambo också ska börja träna snart! 
 
Nu sitter han och spelar GTA med Robin så kände att jag kunde slänga in ett litet inlägg härifrån soffan :)
 
Trivs i alla fall jättebra i nya lyan, vi ska tapetsera om i några rum sen så kommer allt bli så bra! 
 
Snart dags och ta en promenad i regnet för att köpa lite käk sen hem och tända massa ljus, mys ♥
Micke ska spela antar jag och jag ska plocka lite här hemma sen mysa ner mig i soffan med filten och kissemissarna och kolla på någonting :) 
 
 
 
 
"Nya bilen" :)
 
 
 
 
 


Snygg bil! :)

Svar: Tack :)
jessiiicaaas.blogg.se

2013-11-10 | 10:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback