Fönstershopping,

Idag diskuterade vi mycket på eductus, det var ganska roligt. Gjorde en gruppövning som höll på ungefär hela tiden men det var både lärorikt och roligt! :) 
 
Efter det så gick jag och Jessica runt på stan och kikade lite och tog sedan en fika på espresso house, jag tog en chai latte (mumms!) och en kladdkaka med grädde. Så satt vi och pratade om allt mellan himmel och jord! Riktigt roligt! 

Micke kom och hämtade mig efter jobbet så for vi och handlade lite smått! Till middag köpte vi hem en grillad kyckling och lite revbensspjäll och så kokade jag tagliatelle när vi kom hem, enkel men supergod middag! :) Nu sitter han och spelar sitt jäkla tvspel och jag sitter här med en uppgift eftersom vi är lediga imorgon, men det är snart klart! Missen ligger i mitt knä och myser, min gosiga misseojke ♥ 
 
 
 
 



if you don't live for something ' you'll die for nothing.. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback