Onsdag 5 December

3 dagar kvar.. Längtar som en tok! Imorgon eftermiddag/kväll har vi tvättid så då ska det tvättas imorgon och packas på fredag :) Det går fort nu men det gillar jag! 
 
Igår förmiddag fixade jag och Jessica med lite julklappar :) Hade gärna lagt upp bilder men kan ej göra det då fel personer ser det... Hon lagade även ihop en riktigt god äggröra/omelett, mumma! Sen begav vi oss ner till eductus och det var ganska kul där igår. Idag blir det nog inte lika roligt.. Är världens snöstorm ute och jag längtar inte tills jag ska gå ut :) Just nu hoppas jag innerst inne att det blir inställt idag hehe..
 
Har nyss fått i mig en stor kopp te med honung och kanel, hur gott som helst! Annars har dagen inte mycket att bjuda på, längtar tills min micke kommer hem så vi kan se på film och mysa ikväll :)

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback