Tisdag 6 November '

Ikväll har jag ett spinningpass inbokat med evelina, ser fram emot det riktigt mycket! Kommer ha världens träningsvärk i benen imorgon när jag vaknar, kommer göra ont men det kommer det vara värt! Ska boka in ett till pass av något slag den här veckan, antingen torsdag eller fredag. Jag har fått min hjärna att äntligen tänka rätt! Eller jag menar både kroppen och hjärnan. Har lagt om mina matkoster, slutat upp med godis och allt det söta. Det jag menade med att min hjärna äntligen har börjat tänka rätt är att jag har äntligen fattat att man går inte ner i vikt på en vecka bara för att man tränar och äter bra just under den veckan, utan det tar liksom tid, det kan ta veckor eller månader innan det ens syns något? Men jag måste verkligen fortsätta även då när det har gått ett tag och inte syns något, för det kommer. Man ska inte stressa igenom en viktnedgång, vill man något så måste man fanimej vara envis och ha små delmål! Mitt första delmål är att när vi åker till tyskland den 9e December det vill säga om 4 veckor och 5 dagar så vill jag ha tappat 3 kilo och med den metod jag kör så vet jag att det kommer funka om jag intalar mig själv att vara envis! Men man ska inte ha förväntningar det är då allt går åt helsicke. Utan ta dagen som den kommer och stressa inte hjärnan. Men det fixar vi väl, eller hur? :)

Solen skiner utomhus och idag är det ett riktigt fint höstväder! Jag ska snart få på mig lite varma kläder och ta en promenad till apoteket för att köpa en salva åt micke, för att göra det lite bättre så fortsätter jag min promenad efter det så att den blir lite längre :) 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback