Tisdag 27 November

Idag är jag ledig men imorgon ska jag till eductus igen. Spännande spännande.. Nej då inte så värst men skönt att ha något att göra om dagarna iallafall även om det bara är 2 timmar om dagen :) Imorse vaknade jag och var så jäkla trött alltså.. Har varit det de senaste dagarna, förstår inte varför? 

Åt min fina goda frukost sen åkte jag och tänkte jag skulle träna uta bara fasen.. Men icke sa nicke.. Sprang 2 km på crosstrainern och 20 minuter på löpbandet i brant backe (bara en tredjedel av vad jag brukar göra) men sen fick jag verkligen lov att sluta.. Shit alltså, svetten bara rann, jag var alldeles yr, febrig och höll på att ramla ihop så jag fick ge upp där. Känns verkligen inte bra så ikväll är jag hemma och kurerar mig lite och hoppas jag mår bättre imorgon så jag kan vara med på kvällspasset! Men detta bådar inte gott.. Krampar i kroppen, ont i bihålerna, migrän, febrig, kan inte sluta bra.. :/ Men vi får hoppas det :)! 
 
Åkte bort till erikslund och kikade lite, har ganska svårt för att hitta kläder just nu pga att jag går ner i vikt, så antingen är det för litet eller på tok för stort. Men jag hittade en jättesöt top/tröja idag som bara kostade 149:- så jag köpte den i två färger. Så himla mysig och skön! Köpte dem på gina tricot, tyvärr så finns inte den butiken i tyskland dit vi ska om 12 dagar så därför köpte jag dem annars skulle jag ha ångrat mig! 
 
Skjutsade nyligen micke till en kompis så jag har en hemma själv kväll, lite mysigt. Tänkte tända lite ljus och krypa ner i soffan och se en film. Har köpt lussebulle och julmust också ;) 
 
 
Tröjorna jag köpte idag! Från Gina Tricot och kostar 149:-/styck
 
 
Darin - Stockholm (riktigt bra tycker jag!)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback