Onsdag 7 November

Spinningpasset igår kväll var grymt! Var jättepeppad så det var riktigt kul, dock var lokalen fullsatt och det är ganska lågt tak i den lokalen där så syret tog slut ganska fort men det gick ändå. Har inte så mycket träningsvärk idag som jag trodde, men börjar dock fundera på ifall jag har vätska i högra knät? Har haft ganska ont där nån vecka nu.. Men vi får hoppas det går över! Imorgon är det spinningsdags igen :) 

Idag fick jag lov att gå upp typ tjugo i sju... Rena mardrömmen för mig som aldrig har någon speciell tid som jag måste gå upp, då jag är tyvärr fortfarande är arbetslös... Skittråkigt! Ja, anledningen till varför jag gick upp så tidigt idag var för att jag skulle vara inne i stan på förmiddagen på ett möte.. Men när jag kom hem så gjorde jag världens godaste lunch! Stekte skinkschnitzlar (så jag har även till lunch imorgon!) och hade mycket aromat och kött&grillkrydda på dem, cpgott! Till det hade jag vitlökssmör och massa tomat, mums! :) Till frukost brukar jag ha hallon&blåbär i en djupformad tallrik, 2 dl yoghurt, 1 dl musli naturell och sen krossa 3 stycken pecannötter och strö på, sen blandar jag ihop det, hur gott som helst och framförallt nyttigt och mättande :) 

Sitter här och filurar med en grej som ska bli klar inom en timme ;) Sen kommer micke hem och ikväll ska vi ha myskväll och bara mysa med god mat (pasta med min egna köttfärssås) som står på middagslistan idag och se på serier/film! Imorgon har jag inte så mycket planerat, har tvättid mellan 10-13 och är det fint väder så tror jag att jag tar mig en promenad :) 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback