Onsdag 28 November

Just nu snöar det ute, riktigt mysigt! :) 

Vaknade kl halv 8 imorse ca, låg i sängen och spelade lite spel på telefonen hehe för att vakna till liv sen gick jag upp och duschade.. Sitter och kollar runt lite på datorn och har nyss ätit frukost! Känner mig fortfarande lite krasslig så idag blir det ingen träning men på fredag förmiddag :) Igår kväll var micke hos en kompis så jag var ju hemma själv, tände lite ljus och kollade på en film. Nu kommer jag dock inte ihåg vad den heter men den var urusel ändå så det spelar ingen roll haha ;) 
 
Jag har lite tid över nu innan jag ska iväg till eductus, så jag hade tänkt att ändra om bloggen lite? Om jag har tålamod till det vill säga.. ;) Vi får se hur det slutar! 
 
Bild från igår, mysigt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback