No title.

Det svåraste när man ska göra ett inlägg är att komma på ett rubriknamn, tycker jag. 

Ställde min klocka på ringning 8.00 men råkade tydligen sova bort den och vaknade en timme senare idag, skönt att sova ut lite. Idag har jag inte så mycket planerat, tänkte småstäda lite i lägenheten för att hålla mig lite sysselsatt. Tänkte även försöka komma på vad jag ska köpa i julklapp till min familj och få ner det på papper så att jag inte glömmer bort, som jag alltid annars brukar göra..

Ska ta bussen in till stan senare idag vid tjugo i tre tiden för att därifrån gå till friskis&svettis och fylla på mitt träningskort, gud så skönt det ska bli! Att komma igång med träningen igen, som jag längtat! Ser redan fram emot det första träningspasset, känslan under och efter träningen.. Har klurat på ett mat och träningsprogram själv som jag tänkte se ifall det händer något med min kropp, inget jag kommer dela här på bloggen än så länge utan jag vill se resultat själv först. 

Imorgon är det fredag vilket innebär helg, vad ska man hitta på? De flesta dricker ju alkohol men jag har blivit så trött på alkohol så jag är inte så säker på att jag vill det, känner mer för en hemmahelg.. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback