Måndag 26 November

Helgen var riktigt mysig :) I lördags åkte vi in till Robin! Jag var nykter och körde men hade minst lika roligt ändå, fick träffa mina fina vänner ♥! Till en början så var några från hans familj där men sen åkte dem och det kom annat roligt folk. Vi kom hem ungefär 4 på natten... haha... Micke mådde inte så bra, ja ni förstår ju vad jag menar med det! Jag kom i säng ungefär halv 5, 5 tiden på morgonen och sov bara 2 timmar den natten.. Usch! Micke skulle ju upp och skruva sin bil med sin pappa så han hade ju ställt klockan på ringning 10 i 9... Kill me tänkte jag verkligen då.. Så jag fick väl gå upp och skjutsa dit honom sen när jag kom hem la jag mig och vilade en liten stund, var verkligen hur trött som helst och hade migrän från helvetet.. 
 
Skulle både träna och tvätta i lördags men inget utav det blev av och det kändes inte alls så kul.. :( På eftermiddagen var jag på julmarknad med min svägerska och min svärmor, riktigt mysigt var det och skönt med lite luft även fast det var svinkallt! På kvällen så åkte jag och min älskling in och handlade mat, massa mat så nu har vi frysen full igen, känns skönt! När vi kom hem så åt vi lite mat, jag åt en kebabrulle och han kebabtallrik! Vi spelade även lite Call Of Duty.. :) Sen kollade vi på film och myste! 
 
Igår bytte vi däck på mickes bil sen åkte vi till erikslund och kollade lite.. Vart lite julfynd på Dollarstore :) Kvällen var lugn och mysig och båda somnade gott! Idag var det inte alls lika roligt när min klocka ringde halv 7 imorse.. Jag svär att jag aldrig mer ska gå upp så tidigt för att tvätta.. Jag var helt hjärndöd... Haha... 
 
Nu ska jag platta håret och sen käka lite lunch innan jag ska in till eductus. Har en pestofylld kycklingfile i ugnen, mums! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback