Litet lunchinlägg,

Hallo igen. Nu har jag ändrat design på bloggen! Längst upp på bloggen finns det olika flikar, fliken längst till ---> höger! "design by" så står det vem som står för designen och har gjort det! Jag har ändrat lite typsnitt bara men ska fixa lite mer senare när jag kommer hem..
 
Nu sitter jag och äter lite lunch, blev kyckling med ris från igår! Jag marinerade kycklingfileerna i santa maria allround, lät dem ligga en halv dag, vid matlagningen kryddade jag dem med aromat, salt, peppar och kött&grillkrydda! Panerade dem med lite sesamfrön! In i ugnen i ca 30-35 minuter i 250 grader! Steker aldrig min kyckling (bara om jag gör en kycklinggryta) men annars har jag dem alltid i ugnen då jag tycker det är godast! :) 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback