Friday i'm in love

with you 


 
 
Igår körde jag och Jennifer ett riktigt härligt spinningpass! Jag mår så himla mycket bättre nu när jag har kommit igång med träningen och äter som jag ska. Jag möter på många motgångar men än så länge har jag kämpat förbi dem och jag hoppas att jag forstätter att lyckas med det! :) Jag har inte vägt mig sen jag vägde mig sist men jag mätte med måttband tidigare idag och det har försvunnit bra många centimetrar här och var, speciellt över magen. Men! Som jag sa förut, så tar det ett tag innan man ser skillnad. Och det får det göra, man ska absolut inte stressa igenom ett viktnedgång utan låta det ta sin tid! 
 
Jag kör verkligen helt 200% all in på det här, jag vill verkligen lyckas och jag behöver fullt stöd och förståelse för det också! 
 
Idag är det fredag, jag ska in till min jobbcoach kl 13-15, sen hem och fixa lite mat. Imorgon kväll ska vi in till mickes kompis och fira han för att han har fyllt år. Micke ska dricka men inte jag, vi har tyvärr inte så mycket pengar så vi måste klara oss över helgen. Men jag känner inte något sug efter alkohol så det känns bra :) Därför är jag nykter imorgon, micke och hans pappa ska ju fortsätta att hålla på med mickes bil imorgon bitti så så himla sent tror jag inte att det blir ikväll? Vi får se vad vi hittar på! Jag tänkte dra in till gymmet en stund imorgon och bränna lite fläsk :)

Annars tror jag inte att det händer så mycket i helgen, skönt det! Imorgon är det bara 2 veckor kvar tills vi åker upp till min familj sen åker vi till tyskland, myys 
 
 
Bra låt :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback