Fredagkväll!

Sitter själv hemma i lägenheten just nu då micke och hans pappa är och fixar lite med hans bil, då den är trasig. Igen.. :) Eller den har varit det i typ 2 månader snart men dem har inte haft tid att hålla på med den!

Jag var iallafall och tränade lite idag, grymt skönt! Sen hämtade micke upp mig och vi for först till dollarstore där jag handlade rakgel och ansiktsmasker.. :) Sen till pickaboo där jag hittade en julklapp samt lite annat krimskrams! Till sist svängde vi förbi icamaxi och handlade lite småsaker till tacosen imorgon! Skönt med helg :) Men vill ändå att den ska vara över så jag kan träna igen! (självklart kan jag ju träna i gymmet under helgen om jag vill men måste tänka på att vila kroppen också! Så därför ska jag vila upp mig tills på måndag!) Då det blir 4dagars träning hade jag tänkt! 

Väntar på att micke ska komma hem någongång ikväll sen ska vi nog slå på en film, tror det lutar åt nya Batman eller nya Spiderman? Kanske båda beroende på hur sent det blir :) Imorgon ska dem ju hålla på med bilen och då vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på med.. Är det riktigt fin höstsol ute så tänkte jag ta en promenad! Sen pyssla lite här hemma!



Köpte lite julsnöre!

... Julservetter!

God Jul(klappar lappar)...

Allt i allo :)
 
 
Längtar tills första advent då jag hade tänkt julpyssla lägenheten! Byta gardiner osv.. Det är ju första julen som jag bor i en helt egen lägenhet så det ska bli spännande! Förra julen var jag och micke i mora på julafton sen på juldagen så åkte vi ner hit till hans familj igen. I år blir det tvärtom... Aooppa! Första julafton som jag är ifrån min familj någonsin.. Det känns lite konstigt! Men man är ju vuxen nu så det är sånt som är! Måste lära sig :) 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback