Fredag 9 November

Det känns som att allt går bra nu, det känns skönt. Förutom jobbdelen, men nu känner jag såhär att det kommer när det är meningen att det ska komma. Jag kan inte göra mer än vad jag gör! Det suger att vara arbetslös och det suger att gå på jobbcoaching men! Är det det som är menat för mig just nu så är det så, jag kan inget göra. Saker händer när det är mening att det ska hända, punkt slut :) 

Jag mår riktigt bra just nu, har mina underbara vänner, familj och framförallt världens underbaraste pojkvän ♥ tänk att det finns lock till alla kastruller!  Idag, eller just nu håller jag på och tvättar, igen... Gud så tråkigt! Men bäddade rent i sängen igår och då blir det hur mycket smutstvätt som helst och så fixade jag fint i våra garderober och då blev det lite kläder som också skulle tvättas, tyckte jag :) Lika bra att ta det nu och inte nästa vecka när det är ännu mer tvätt för då kommer det ta evigheter... 

Spinningen igår var mer än grymt!!! Hade svinont i arslet i början (efter förra gången) men det gick över efter en stund och det var bara att köra på :) Det känns så himla skönt att äntligen vara igång igen, ska verkligen köra på stenhårt nu med allt. För jag ska lyckas, jag ger mig inte! Ni kommer få se allihopa! :) Den här gången går jag verkligen 100% all in och det kommer komma många motgångar men det är bara att kämpa på för det kommer vara så värt det i slutändan! 

Ska snart gå ner i tvättstugan igen sen ska jag upp och göra ansiktsmask, raka benen och duscha :) Är sprudlande fint väder ute idag så jag tror jag tar mig en promenad senare idag! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback