Fredag 16 November

En vecka sen jag skrev här nu men ibland så har man ingen lust och då är det ingen ide att skriva heller :)

Innan jag for på spinning igår så ställde jag mig på vågen och blev väldigt glad när den visade att jag hade gått ner 2 kg på en och en halv vecka! För att få det bekräftat att det inte var något fel på vågen igår så ställde jag mig där idag igen och det stämde så bra så, hade till och med gått ner 200 gr till! Spinningpasset igår var grymt, mjölksyra när jag gick därifrån! Mitt första delmål är ju att gå ner 5 kg tills jul och nu är det bara 3 kg kvar, är så himla peppad så det känns som att inget kommer kunna stoppa mig! Har slutat upp med godis nu och micke kan äta godis i min närhet utan att jag ens blir frestad, blir stolt över mig själv :) 

Idag ska jag in till jobbcoachingen kl 13, ett företag kommer dit och pratar så håller på en timme idag bara. Packar med mig träningsväskan och går till gymmet efteråt och kör lite där tills micke slutar :) Så skönt!!! Den här helgen blir det bara lugnt! Imorgon är det min och mickes kväll, då vi inte haft en helg för oss själva på evigheter så tänkte vi mysa till det med tacos och filmmys imorgon, längtar!! :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback