Tjena tjena tjena.

Sist jag skrev hade jag tvätt haha, det har jag idag med. Dock inte så värst mycket men det är så skönt att få bort all tvätt osv! Håller även på och ska dammsuga lägenheten och torka golven, sen får det duga med städning för idag! Är hur fint väder som helst så när jag har ätit lunch så ska jag ut och ta en långpromenad :)

Min älskade Mikael har äntligen fått jobb! Kan inte beskriva min lycka :') Han har haft praktik på coops fryslager i två veckor och i torsdags så ringde de honom och erbjöd honom 6 månaders provanställning! Hur bra är inte det? Jag är så stolt över honom! Dock så måste han gå upp typ halv 4 på natten/morgonen men det kanske det är värt?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback