Taco!

Igår käkade vi tacos och fyfarao så gott det var! Bara jag och min älskling, så mysigt! ♥ Idag fyller han år min spillevink, 21 år! Gav han frukost på sängen och gav han lite presenter :) Sen åkte vi in till stan för han skulle byta ut sin xbox mot en nyare, nu sitter jag här och håller på att föra över saker från datorn till hårddisken så jag kan diskfragmantera den sen! 

På valborg var vi inne i stan hos robin m.fl, hade riktigt kul! Blev dock inte så överdrivet sent då micke hade fullt med besök igår :) Imorgon har jag bokat in ett indoor walking pass, sen har jag införskaffat mig en våg så nu är det riktiga puckar som gäller! Ska sätta upp lite delmål osv sen jäklar! Vill aldrig mera bli sjuk :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback