Kvällsmys.

Efter en riktigt omtumlande eftermiddag har vi nu fått i oss middag och nu ska vi slöa ner oss i soffan och titta på;


Hart Of Dixie!

En riktigt rolig och intressant serie faktiskt :) Så den rekommenderar jag er att börja titta på! 

Imorgon ska jag gå upp klockan 05.30 för att infinna mig på ett indoor walking pass klockan 07.00! yeeey det ska bli spännande och se om jag kommer upp till det :) Ska även köra lite på gymmet också eftersom jag inte är hemma i helgen sen på måndag är det tukta gymmet som gäller igen! 

Sen efter träningen imorgon bitti ska jag hem, duscha och packa allt så precis allt är klart, så åker jag in och går på marknaden med min evelina innan vi åker till mora hihi :) Så åker jag hem och hämtar micke sen! Ska bli en spännande och rolig dag imorgon, även om den kommer bli lång!

Och hörrni, imorgon är det bara EN vecka kvar sen flyttar evelina ut hit så blir vi grannar!!! Hur bra är inte det? Ska bli såå kuul!! Jag är så glad över det! :D ♥

Nu ska jag fixa gurkvatten sen är det serie som gäller :)


mitt liv mitt allt jag älskar dig så!!!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback