Fredag :)

Inte en lugn stund här inte, igår sprang dagen bara iväg. Började dagen med att springa 6 km på gymmet och gjorde lite armövningar, sen hem och duschade av mig en snabbis sen in till stan med mickemouse, handlade lunch och lite annat. Sen hem slänga i sig maten, for hem till hans familj och tvättade lite kläder medans vi spelade kort med hans systrar. Åkte sedan hem och slänge ihop lite middag och sist men inte minst så åkte vi in till stan igen för att hälsa på några kompisar :) När vi kom hem var jag riktigt trött, känner mig riktigt mör i kroppen idag..

Ska slänga på mig träningskläderna nu sen åka in till gymmet en sväng :) Ikväll blir det taco och filmmys med mitt hjärta ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback