23.26

Nu så ligger man här i sängen, min älskade säng, mitt älskade rum som man har haft under hela sin ungdomsperiod sen jag var typ ja det minns jag inte ens haha dock så bodde jag med mamma ett tag också men hade ju fortfarande rummet kvar här då :) Minns för några år sen då jag bara kände, nej nu får det vara nog, jag hade ut alla möbler osv ut i mitt andra rum och så målade jag om här inne, gud så skönt det var, att bara stå och måla och lyssna på musik, vart ju riktigt nöjd också! Men nu är det så stort, tyst och tomt här inne sen jag flyttade hemifrån på riktigt.. :( Hade tänkt mig att jag ska piffa upp det lite här inne sen när det finns mer ekonomi osv till det för jag vill ju fokusera på lägenheten i första hand! :)

Hoppas på bra väder imorgon så att man kan grilla för det skulle ju vara härligt :) Ska sova nu så jag kan hänga på systemet kl 10 imorgon haha ;) gonatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback