16.56

Fortfarande hur glad som helst för jobbet :) Helt lyckorus i hela mig! Håller på att tvättar i detta tråkigt regnväder, uah.. Det är så himla tråkigt att tvätta. Var iallafall på ett indoor walking pass vid lunchtid idag och imorgon är jag laddad inför ett till pass kl 7 på morgonen, det var riktigt roligt förra fredagen :) Hade även tänkte att vara i gymmet lite efteråt och köra lite smått och gott! 

En och en halv timme kvar innan jag ska ner i tvättstugan och hämta sista tvätten som är i torktumlaren, tills dess ska jag bara sitta och kika runt på nätet :) Ska även laga middag, idag ska jag göra kassler i ugn med ananas och matlagninsgrädde! Mmmums :) Micke är hos en kompis men sen ska vi äta middag och kolla på film eller Hart Of Dixie!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback