14.56

Gud vilken bra och skön natt, natten till igår sov jag ingenting, verkligen ingenting, låg vaken med panik, ångest, helt förstörd och det har ju sina anledningar och usch säger jag för det! Att ett ställe kan förstöra så mycket för en människa, som mig. Hatar det stället.

Men natten till idag, gud jag sov så himla gott och skönt! Somnade innan tio och sov till kl 9 imorse. Tog mig lite frukost och åkte in till gymmet där jag sprang 5 km och sen gick jag 2 km i rask takt på gå/springbandet. Efter det gjorde jag 200 situps med magmaskinen och 200 armövningar med armmaskinen, himla skönt! 

Sitter ivrigt och väntar på att min micke ska komma hem så vi kan pussas lite och sen gå till ica fram och tillbaka, måste handla lite :) 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback