14.27

Det känns bra, jävligt bra om jag får säga det. Vaknade till liv strax innan 8 tiden imorse, låg och myste lite med missen min sen käkade jag lite frulle - blåbärsyoghurt och solrosfrön! Förjävla gott :) Häckade lite vid datorn och försökte hitta lite ny träningsmusik men det gick dock inte alltför bra.. Åkte sen till gymmet och;

  • Sprang 5 km

  • Gick 1 km i rask takt på gå/springbandet

  • 200 situps i magmaskinen

  • 200 armövningar

  • Sist men inte minst - ett indoor walking pass!


Kan säga att jag är riktigt trött och mör nu, tror jag svettades ur mig minst 6 liter haha känns det som iaf.. Sen gör ju värmen det inte bättre heller? Men imorgon är det iaf vilodag! Efter all denna träning så åkte jag hem men innan det så svängde jag förbi ica och köpte lite mjölk, apelsiner och så en grej till middagen ikväll. Käkade lite lunch och duschade när jag kom hem sen placerade jag mig i soffan, har läst lite olika träningsbloggar och det är så kul och peppande! Såhär länge har jag aldrig hållt ut med träningen förut och jag kan bara säga att jag blir mer och mer peppad :D 

Sitter och väntar på att micke ska komma hem från jobbet, tänkte försöka få med mig han på en promenad..? Kanske då, det märks :) Måste verkligen se efter en tvättid också men det är ju så tråkigt att tvätta..





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback