11.45

Håller på och kokar lite ägg för att käka äggmacka till lunch idag. Kom hem från gymmet för ett tag sen, har duschat och rakat benen haha då jag såg att de såg ut som en skog på gymmet, lite pinsamt hehe.. Sprang 5 km på crosstrainern vilket tog mig 37 minuter. Och gjorde även lite arm och magövningar. Imorgon hade jag tänkt mig 6 km innan indoor walking passet som jag ska på! 

Vad händer för min del idag då? Jo minsann det ska jag tala om.. Ska snart äta min lunch och få på mig lite smink sen tänkte jag åka in till stan igen för att handla lite. Ska in på dollarstore och se efter ifall de har lite strumpor som jag behöver för alla mina börjar gå sönder efter många steg i dem. Sen ska jag även kolla efter någon liten ram :) 

Över till icamaxi sedan och handla mat.. Det måste nog vara den tråkigaste handlingen som finns? Att handla mat, det låter ju så tråkigt med :) Men det måste göras! Imorgon är min älskling ledig så ikväll blir det massa myys! :) Håller på att ladda hem en film nu som verkar jättebra, vi får hoppas den är lika bra också! ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback