11.43

Imorse hasade jag mig upp ur sängen strax efter 7 tiden och gjorde min vanliga morgonrutin, tog sedan bilen in till gymmet och;

  • sprang 6 km

  • gick 1,5 km i rask takt på gå/springbandet

  • 200 situps i magmaskinen

  • 100 armövningar

Längtar redan tills imorgon bitti då jag ska träna igen! ;) Helt ivrig jag haha.. Imorgon kommer bli en dag då det är fullt upp hela dagen, ska hinna med massor innan micke kommer hem från jobbet sen så bilar vi upp till mora och spenderar en kort helg där, för att fira brorsan (som fyller år idag), grilla med familjen sen är det cruising i orsa på lördag? Rätt sugen på att dra dit :) Ska snart få i mig lite lunch sen gasa till sala och besikta mickes bil, uah besikta bilar är inte riktigt min grej, hehe...



saknar min lilla hugopugo ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback