Sovmorgon är guld värt!

Jobbade kväll igår och idag är jag ledig så då passade jag på att ta en riktig sovmorgon, slog upp ögonen strax efter halv tio så nu känner jag mig rätt så utvilad. Jag som hade hoppats på att det skulle vara lika fint väder ute idag som det var igår och i förrgår men inte då. Idag blåser det ute och är ganska mycket moln på himlen.

Ska iaf ta mig en promenad till jobbet och fylla i hur jag kan jobba i sommar, skönt att få den friheten i år! Förra sommaren så jobbade jag ju typ hela sommaren och missade allt roligt. I år har jag plockat ut det roligaste och viktigaste så att jag kan få uppleva det! 

Har inget speciellt inplanerat idag men ikväll ska jag iväg på träning, spinning!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback