Lycklig!

Avslutade denna kväll med ett indoor walking pass med evelina och hennes mamma! Grymt kul och peppande, jag är så glad och lycklig just nu! Allt med träningen och kosten flyter på och jag blir bara mer och mer positiv :) 

Idag har det varit full rulle hela dagen, började dagen med att betala hyran och massa räkningar (inte lika kul) men så är det i vuxenlivet tyvärr :) Sen var jag in till stan och hämtade upp micke sen åkte vi och handlade lite, hem och lagade mat pytt i panna med stekt ägg blev det idag mums! Bytte om till träningskläder sen åkte vi in till stan igen och så klippte jag mickes morbror och tjänade in lite cääsh sen klippte jag även micke när jag ändå höll på :) 

Sen åkte jag och tränade och nu sitter jag här, nyduschad med missen halft i knät ♥ imorgon mellan 10-13 ska jag tvätta lite och fixa här hemma i lägenheten och ta en promenad hade jag tänkt :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback