Nanana..

För en stund sen så kom jag hem från gymmet där jag idag körde;

  • 8 km på crosstrainern

  • 2 km i rask takt på springbandet

:)! Har nyss käkat lite lunch som idag bestod av tomater, gurka, keso, rullade ostskivor och några physalis! Så jävla gott! Nu är det bara två dagar kvar tills jag börjar på det nya jobbet, spännande spännande.. 

I helgen var det fullt upp hela helgen! I fredags så var vi på studentfirande hos mickes kusin jonas som tog studenten :) Massa god mat och tårta! Efter det så var jag och min mickemys på bio, så himla mysigt! ♥ Jag får verkligen ta vara på tiden jag får spendera med honom när han inte är på jobbet hehe. Sen nu när jag också börjar jobba så får man ta vara på det ännu mer, har ju inte fått mitt schema än men hoppas att jag jobbar mest dagtid! Anyway så kollade vi på denna film;



Jag tyckte den var asbra! Så den rekommenderar jag er att se :)

I lördags så åkte jag, micke och hans systrar till Thun's som ligger i uppsala! Där jag blev 1300 fattigare men en jacka och lite strumpor rikare! Såg jackan och jag blev kär i den och den blev kär i mig så det var meningen att jag skulle ha den tyckte jag ;) på kvällen så var vi över till evelina (som blev min granne förra helgen!) och käkade tacos samt drack alkoholhaltiga drycker, väldigt trevligt!

Igår var vi ute på landet och hälsade på mickes familj och tvättade lite kläder! Vi avslutade helgen med lite pizza och filmmys i sängen! Och nu sitter jag här i väntan på att micke ska komma hem från jobbet :) 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback