gimme all your lovin'

Igår kväll hade jag och mickemouse tacomys och kollade på film! Hur underbart som helst! Idag och imorgon så jobbar jag 14.15-22.45.. Känns lite sådär då jag inte tycker om att jobba sena kvällar, skulle helst vilja jobba dagtid utav vissa anledningar! Menmen det får gå ändå det blir ju pengar får se det så.. :)

Vilket innebär att jag typ inte får se min pojke förrän imorgon kväll..? Känns också surt! Eftersom han kommer hem då jag har åkt till jobbet sen när jag kommer hem så ligger sötbönan och sover.. :( Men livet är livet! 

Snart är det midsommar och då är jag l-e-d-i-g vilket innebär att det blir intag av alkoholhaltiga drycker :) Ska svänga förbi systemet idag när jag är påväg till jobbet för annars hinner jag inte få någon alkohol.. ;) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback