21 Juni

Jobbade kvällspass igår som sagt, jobbar samma idag 14.15-22.45! Måste säga att jag verkligen älskar detta jobb, det är så himla roligt och så snälla, roliga kollegor! Längtar dock tills ikväll då min pojke sitter uppe och väntar på mig :) Imorgon är båda lediga och det är midsommar! Jag har tvättid mellan 10-13 för måste ha lite rena kläder hehe..

Vi ska fira midsommar inne i stan hos några kompisar, det blir långbord hörde jag! Igår var jag in på systemet och bunkrade upp lite inför imorgon ;) Blir intag utav alkoholhaltiga drycker med trevligt folk, kan inte bli bättre!

Har skämt bort mig själv lite här på förmiddagskvisten med ansiktmask, hårinpackning och så har jag skrubbat fötterna haha! Började ju använda Tresemme hårprodukterna för ca 2 veckor sen och måste säga att jag är så himla nöjd! Har verkligen märkt skillnad på håret, det är så fint numera! Mjukt och lent och ja så braa! :) 




Jag använder då schampoot "Deep Cleansing/for all hairtypes" sen balsam och hårinpackning "Split Remedy/Split And Repair" rekommenderar detta starkt! 

Nu ska jag kika vidare lite sen fixa lite lunch, sminka till mig och fixa håret innan jag sticker till jobbet :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback