20.19

Sitter i soffan och har lite kvällsmys med missen och skriver lite i min nya kalender som jag köpte i fredags :) Väntar även på att micke ska komma hem så att vi kan mysa ner oss i sängen, han lär väl ska sova ganska snabbt men jag ska kolla på ett eller två avsnitt av one tree hill. Började ju se om serien från början för några veckor sen så jag brukar se ungefär två avsnitt varje kväll så sover jag gott sen :) 

Imorgon är det första dagen på nya jobbet, ska bli både kul och spännande! Massa som ska in i hjärnan imorgon så imorgon kväll kommer jag vara trött hehe.. Hoppas jag får se mitt schema också så att jag kan planera in lite, t.ex tvättid, träningstider osv.. Hihi ååh vad roligt! Klockan 6 imorgon bitti ringer klockan för uppstigning, hoppas jag iaf kan sova lite! ;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback