It's so sad but true..

Jag tänker fortfarande på min lilla Polly, igår var jag helt knäckt och ledsen, kan inte beskriva hur jag mådde alltså. Idag mår jag på ett annat sätt men det känns verkligen fortfarande, det är min tjej ju som jag skulle ha. Jag hade fastnat för henne så enormt och är så kär i henne.. Vill bara ha henne ju, ingen annan tjejkissemiss ♥

Men, igår så följde jag med Evelina och hennes mamma till Viktväktarna för de hade invägning och så var det ett litet möte. Jag skrev in mig där så nu är jag också medlem där, börjar räkna mina propoints idag och det känns spännande! Har precis käkat lite frukost och ska snart ut på en promenad med Evelina. Känner mig riktigt taggad inför detta, ska ge mitt allt för det har jag lovat. Jag ska inte falla på snöret denna gång, det har ni mitt ord på! Efter promenaden lär jag hem och laga lite lunch till mig själv och laga mat för middagen så jag får med mig lite matlåda och så att Micke får mat, idag jobbar jag 14.15-22.45. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback