Det är inte rättvist..

Den här dagen som skulle bli den bästa på länge, blev nästan helt tvärtom. Fick ett fruktansvärt besked på förmiddagen och jag är så knäckt, chockad och ledsen. Nästa fredag den 20e skulle vi lyckliga och glada äntligen få åka och hämta våran lilla Polly ♥.. Men tyvärr så kommer inte den dagen att komma, det kommer inte att ske. För att min lilla älskade tjej som jag har blivit så himla kär i, hon finns inte längre, hon har avlidit pga några saker som hände igår kväll.. Det känns rent ut sagt förjävligt! Jag hann inte ens få hem henne men jag älskade henne redan från första gång jag såg henne.. 



Vila i frid sötnos, hoppas du har det bra där uppe men jag vet att du kunde ha fått det ännu bättre här ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback