10.06

Idag jobbar jag 13.15-22.45.. Så jag gick upp kl 8 imorse och tog en promenad det första jag gjorde, sen käkade jag lite frukost och har nyss duschat :) Det här med viktväktarna går riktigt bra, känner redan stor skillnad i min kropp, är fortfarande hur peppad som helst och att räkna points går hur bra som helst! :)

Har räknat lite på mina mål, och om ett år så skulle jag vilja ha gått ner 30 kg och när jag har räknat lite och så så känns det som att det inte är helt omöjligt, i snitt blir det 2,5 kg i månaden. Och ja visst, någon månad kanske man går ner mindre sen någon annan månad kanske man går ner över det. Så det är mitt mål, att om ett år väga 30 kg mindre. Med viktväktarna och lagom motion som några träningspass och promenader i månaden så ska jag göra mitt allra bästa! Vi får se om ett år hur det gick, med eller utan erat stöd :)









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback