Vinter?

Snön kommer nu efter jul och nyår, men vad är vitsen med det? Nu vill man ju att det ska bli sommar och varmt ju! :D Fast det är ju kul med snö också för då kan man åka skoter men nu vill jag ha sol och värme!! :)

Idag har dagen varit sisådär, den kunde varit bättre men vet vem, morgondagen kanske blir tusen gånger bättre? Det tror jag! Har iallafall hållt på med massa partylite trix och fix idag (Jajjamensan jag jobbar med det också!) Varför ha ett jobb när man kan ha fler? Mja man kan ju alltid fundera.. Jag vill som jag sa tidigare ha ett måndag-fredag jobb med fast lön! Sen skulle jag kunna ha det här partylite också men inte lika mycket.. 

Kvällen ska bestå av att vi ska ut och gå jag, mamma och micke sen blir det nog att spela lite mer skipbo och kanske ta en drink? Varför inte :) Men nu blir det middag, köttbullar med sås och potatis! (kanske lingonsylt!)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback