Tomheten bränner inom



Skrillex - First Of The Year


Älskar den låten, som jag älskar mycket annat. Jag älskar min familj, min pojkvän, nära och kära och min älskade misse pontus! Det finns inte ord till hur mycket jag saknar mycket, jag saknar de vännerna som var mina bästa vänner men som svek mig gång på gång, jag älskar dem och jag saknar dem men den tiden är förbi.. Vill kunna fixa allt och kunna ha den där tilliten men jag vågar inte, jag vill inte bli sviken igen. Jag känner mig som blyerts på ett papper som har börjat suddats ut, mer eller mindre. Jag försöker vara, här och där. Jag försöker göra allt rätta, vill inte att det ska bli tjabbel, jag försöker, men får jag någonting tillbaka?

Kissie skrev i sin blogg inte för så länge sen; "Det är när folk slutar prata med dig, då pratar dem om dig"
Riktigt klokt sagt tycker jag, för det är så jag känner. Men jag känner ändå att det är inte bara jag som ska höra av mig, varför ska jag det? Om ingen annan gör det, då vill dem ju inte, eller..? Hur gör man när det blir så, när man vill men ändå så vill inte jag vara den som alltid ska ta det där "steget" 

Jag vill bara hem till mamma och pappa just nu, jag vill ha en familjemiddag där jag får umgås med alla och bara vara! Jag har egentligen allt jag vill ha men ändå så är det den där tomheten inom mig. Vad är det? Varför känns det så? Jag visste inte att det skulle kännas såhär. Jag vill.. Det är så mycket jag vill men det känns som jag har en tvångströja på mig eller något, det går inte. Känner mig som ett löv som bara faller, tappar lusten till allt. Jag vill bara ligga och sova. Iskalla händer och tårar på kinden. Vill bara hem lite.. Jag saknar min familj och mina vänner. Det gör ondast att titta på alla bilder och alla minnen genom alla år. Det var nog inte så dåligt ändå men här sitter jag idag där jag aldrig trodde jag skulle sitta. Men det kommer bli bra, det får ta sin tid, men det komme bli bra, det vet både jag och du. Ha det bra, jag älskar er 





















Jag saknar dig Jessica!! Säg till när du är hemma nästa gång så hitter vi på nå bus. :) om du vill alltså. :)

2012-01-23 | 20:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback