Slapp dag, skön dag!

Vaknade imorse av att M pussade på mig, det var länge sen det var så, i början på vårat förhållande så var det alltid så att han vaknade först och pussade mig på morgonen.. Sen så började jag alltid vakna först så det blev ju ändring på den fronten. Men imorse var det så mysigt att få uppleva det igen! Hoppas det blir så någon mer morgon :) 

Idag har det bara varit lugnt, stekte ägg till frukosten sen så åkte jag, mamma och micke upp till min syster och hälsade på henne och barnen, gud så jag älskar dem! Vi var där en stund sen for vi hem, tog det lugnt.. Käkade middag, mamma gjorde kallops! Jag brukar inte tycka om det, men gud så gott det var idag, eller iallafall såsen och morötterna! ;) Haha! Sen var jag, mamma, mattias och micke ute och tog en promenad, riktigt skönt faktiskt! Sen när vi kom hem så satte vi oss och spelade skipbo! Det spelet tröttnar man aldrig på, inte jag iallafall, inte än! ;)

Har nyss suttit och spelat det på datorn haha vilken nörd jag är! Nu börjar jag få ont i ryggen så nu ska jag slå ihop denna dumburken och slå mig till sömns tror jag, måste få in sömnrytmen lite tror jag, ska jobba med lite inventering som börjar nästa vecka, då blir det gå upp halv fyra liksom, inte okej. Men cashelicashcash welcome!



Brukar ni också spela skipbo? :) Om inte, börja!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback