[ Nothing ]

Ååh ibland blir jag så less på rubrikerna, vad ska man ha för rubrik alltså!? :) Ibland kan man bli så irriterad så man skippar att skriva bara för den där jädra rubriken..

Idag har det varit en minst sagt, hmm kan inte sätta fingret på denna dag riktigt. Vaknade upp i sängen hemma hos killen och nu sitter jag i mitt rum i mora..? Började med att jag var in till stan (västerås) gick runt och kikade lite medans M var på arbetsförmedlingen, hittade bara ett par trosor på gina tricot sen smörknivar, hehe.. Vi for hem, käkade lunch, och helt hux flux inom en timme senare så bara for vi hit, jag tänkte whatever jag måste upp och packa inför flytten (alltså, skulle åka hit imorgon men åkte idag istället!) så nu sitter man här i sin egna stora säng..

Det känns rätt konstigt faktiskt, för nu är det sista gången som jag är här på "riktigt".. Ska packa så mycket jag bara kan för är ju bara här som sagt tills på lördag för jag jobbar söndag, sen åker vi hit den 27e bara och hämtar alla grejer och den 28e bär flyttlasset av! Jag slipper detta, denna lilla håla "mora" som bara kommer bli en "hembygd/hemort" som man bara åker till när man ska hälsa på familjen och de vänner som är värda att komma hem till.. Det känns så annorlunda, det känns så bra att man lyckas!!! Och att alla andra som tror att dem är så piffsiga, duktiga, bäst på allt, ja ni vet? Att det är dem som är kvar i den här hålan! Att det är dem som sitter fast!

Ni får verkligen ursäkta mig mitt humör, eller hur jag har "klagat" den senaste tiden men det har hänt så mycket så man vill bara spy på allt och alla dessa hårförlängningsmänniskor i denna håla.. Usch.. Skulle egentligen kunna skriva allt här i bloggen men för att vara "snäll" mot dessa människor så gör jag inte det.. Men folk kan då vara respektlösa, och man kan fan inte skylla på alkoholen, tänk med hjärnan först och inte med musen!

Men det känns bra, att lämna detta. Det känns bra att komma härifrån, jag är glad och lycklig.

Nästa vecka så hade jag tänkt att jag skulle söka lite andra jobb, jobbar ju på hemtjänsten nu men det är bara timanställning och jag skulle vilja ha ett typ "måndag-fredag" jobb med fast lön så att man vet att man får sitt liksom, ni förstår hur jag resonerar? Sen har jag ju lite extraknäck men jag skulle vilja ha ett enkelt jobb, fem dagar i veckan, skulle passa mig perfekt! ;) 

Dock så vet jag verkligen inte vad jag vill bli eller vad jag vill jobba med men jag är villig att testa på, för man måste ju egentligen testa först för att se om det passar? Jaja nog om det.

Denna blogg alltså, jag blir aldrig nöjd med utseendet, alltid är det någonting som krånglar eller så är det jag som inte blir nöjd. Jag skulle vilja kunna göra en helt egen design, ni vet en sån där fin och proffissionell (stavning?) design som bara jag har.. Men det projektet sparar vi till en annan gång!




Det är ju din blogg så du skriver ju vad du vill :) Ja Mora är väl en speciell håla ^^ haha..

2012-01-04 | 12:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback