Inte det minsta peppad (!!)

Nää.. Jobbade 14-22 igår och det blir samma idag.. Hatar dom passen, en hel dag försvinner liksom.. ;/ Tycker bäst om att jobba 7.30-15/16 ungefär, det är skönast! Tycker jag :) Sitter lite vid datorn men ska snart göra egen milkshake med M sen bara chilla innan jag sticker iväg till jobbet.. 

Men sen är jag ledig (vad jag vet nu men det kan ju ändras lika fort) tills på söndag då jag jobbar dag! Hoppas hoppas jag får vara ledig, vill spendera helgen med M! Sen är jag sjukt sugen på tacos..? Jag vet inte varför men det vore ju hur gott som helst! 

Såg en film igår förresten; 


I Spit On Your Grave

Filmen beskrivs RÅ och det är den också! Handlar om Jennifer som åker iväg till en stuga bara för att få lugn och ro och kunna skriva ifred (hon är författare) till en början går det bra men sen.. Hon blir våldtagen av 4-5 stycken (varav en är polis!) och när hon vaknar upp helt brutalt sönder och blöder så går hon bara därifrån.. Hon faller självmant ner i vattnet och dyker inte upp igen, tror dem! Men efter ett tag så gör hon det, och hon ger igen, det kan jag lova! Riktigt rå och brutal film, men en bra film! ;)

Nu ska väl jag knalla vidare och göra milkshake sen chilla lite innan det bär av mot jobbet..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback