I do not feel comfortable in my body..

Fast det har jag ju aldrig gjort heller så, det är nog ingen människa som gör det. Trivs ni i eran kropp?

Nu till veckan så ska jag äntligen köpa gymkort på friskis&svettis här i västerås, det ska bli så skönt så ni anar inte. Jag har som nyårslöfte (som många andra) att jag ska bli sundare, få en finare kropp, tappa i vikt och må bättre. Jag säger inte att jag ska gå ner 20 kg på si och så lång tid, för då går det inte. Utan jag har som mål att gå ner några kilo till och börja med så att man ser att det verkligen händer något och att det går, för då blir man mer taggad än om man säger att man promt ska gå ner si och så många kilo på så kort tid..

Det kommer bli så mycket enklare med allt nu när vi flyttar till en egen lägenhet, vi kommer inte kunna behöva bilen/bilarna någonting typ för det är gångavstånd till allt, förutom då när vi ska in och storhandla eller när jag ska till gymmet. Allt kommer bli så mycket enklare för då kan vi handla och äta vad vi vill, att skippa all skitmat och sånt kring kommer också bli så mycket enklare. Jag ska lyckas, vi ska lyckas, men det får ta tid. Yes

Ska bli så skönt att få med missen också, min lilla missekiss som börjar bli rätt gammal har jag insett. Jag hoppas verkligen att han kommer trivas hos oss i våran lägenhet.. Shit, tiden går så fort, det är liksom mindre än fyra veckor kvar innan vi flyttar? Kan inte riktigt sätta ordet på hur det känns, klart det känns konstigt när man flyttar hemifrån, man flyttar ju ifrån familjen, där man har växt upp från födseln. Det hade ju varit skillnad om man flyttat till en sunkig äcklig lägenhet i mora men nu flyttar man ju 19 mil hemifrån så det är väl det som känns antar jag. Men ni anar inte hur jä*la skönt det är och hur skönt det kommer bli, att äntligen så slippa den äckliga sunkiga lögniga lilla hålan som man velat komma ifrån så länge men aldrig trott man ska lyckas. Se på denna dag, för ett år sen trodde jag verkligen inte att jag ett år senare skulle bosätta mig här eller någonting.

Det här kommer bli ett bra år, welcome 2012 ♥ 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback