Denna eviga måndagen

Är det bara jag som tycker att måndagar alltid är segast? Känns som jag har varit vaken hur länge som helst men klockan är ju inte ens halv fyra liksom.. 

Sitter och lyssnar på musik och har fixat och trixat med CV och Personligt brev för imorgon ska jag åka ut till några utvalda ställen och ansöka om sommarjobb! Hoppas det går vägen ;) Har varit så skönt att ha varit ledig idag och bara ta det lugnt hela dagen! 

Fick ett typ välkomstsms från min kvartersvärd Vincent idag, det kändes lite kul för det känns att det närmar sig mer och mer nu hihi :) Det ska bli så kul och skönt att äntligen flytta! Men fyfan vad ledsen jag kommer vara också är så jäkla blödig av mig haha.. Speciellt när det gäller såna saker, men det blir bra det kommer bli bra!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback