A new beginning

Var några dagar sen nu som jag skrev här, några dagar sen som jag satt vid datorn överhuvud taget!

Började iaf med att i fredags så fick vi nyckeln till lägenheten och då var det bara att sätta sig i bilen och bege sig till mora fort som fan, packa i alla möbler och diverse grejer som jag skulle ha med mig därifrån hit. Tiden gick och tiden gick och till slut så var man ju helt död! Lyckades få några ypperliga timmars sömn innan kl ringde för uppstigning på lördagsmorgonen, tror vi åkte från mora vid 8 tiden och var framme här vid lägenheten vid ca 11 tiden. Upp med alla grejer, bort längst upp men tacka för hissen som finns så gick det ju hur fort och bra som helst! ;)

När vi hade fått upp alla mina grejer så åkte vi hem till micke och åt lunch där (det var mamma pappa och mattias som hjälpe mig att flytta från mora) iaf så var det en supergod lunch, biffstroganoff med ris! Det receptet måste jag ha! Sen var det bara att packa in mickes grejer i släpvagn och åka med det till lägenheten och när vi hade burit upp allt det så åkte jag pappa mattias och micke in till stan, först ica maxi så jag kunde handla lite mat sen var det bort till ikea där vi köpte lite grejer sen till netonnet för brorsan skulle kolla på en grej..

Sen var vi hit med grejerna och så skulle min familj åka hem.. Och skoja inte hur jobbigt jävla det var... Var ledsen en stund men sen så började jag plocka i lägenheten, micke åkte och köpte mat, kycklingrulle till honom och kycklingsallad till mig. Robin kom förbi och hälsade på en sväng på kvällen. Sov faktiskt riktigt bra från redan första natten, till och med missen verkar trivas som fisken i havet.. Än så länge :)

Nu har vi bott här i tre nätter och det känns riktigt bra, börjar få i ordning på grejer och sånt nu! Nu tycker min kära misse att jag inte ska sitta här vid datorn något mer för han sitter och stirrar på mig och småjamar..



Se vad kvartersvärden hade satt upp igår!


Min fina misse!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback