When the longing for something you dig in the heart,





kära pojkar, mina underbara gudsöner och systersöner.

finns ingenting som kan beskriva eller förklara min saknad efter er allihopa, pojkarna och eran mamma, ta vara på henne för hon är världens bästa mamma. jag skulle bara vilja knyckla in mig i ett kuvert och bli skickad hem till er och krama ihjäl er allihopa och tala om hur mycket ni betyder för mig och hur mycket jag älskar er.



Ja ni, den där känslan, att sakna. Som gräver en i kroppen och hjärtat. Man känner sig så svag!
Har iallafall städat lägenheten och duschat. Ska snart byta om till lite finare kläder än dessa jag har på mig och slänga på lite smink sen ta bilen in till västerås och möta upp syrran för lite lunch! (har två systrar)

Sen drar vi och handlar lite och drar oss hit till lägenheten. Kvällen kommer bli soft och kul!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback