Vår snart (?) / (!!)

Hur ska vädret ha sig egentligen? Igår var det hur vackert, fint och skönt väder ute som helst! Man bara kände vårdofterna, ååh nu är våren här kände man! Sen idag, är det liksom hur grått, halt, blött och tråkigt som helst? Man bara hallå.. Känns som man bara vill gräva in sig idag med film och mys ;) 

Jag sitter och fiffilurar lite med träningsprogram, tror jag ska köra ett spinningpass på söndag. Imorgon jobbar jag, fredag med sen innebär det handling (om jag nu får min lön då) vilket jag hoppas! Fredagskvällen ska jag avnjuta med god mad och fredagsmys med min karl som blir borta en vecka ca, så på lördag kommer min syster Ankipankie hit wiie! :) Hon stannar hos mig tills på söndag, sen blir jag helt själv buhu. :( 

Har ju aldrig sovit själv i lägenheten så det kommer kännas konstigt hehe :) Så då tänkte jag köra ett gött spinningpass som avslutning på helgen! :) Älskar spinning, speciellt känslan efter att man har tränat!

Idag ringde även min bror tias och talade om att han har tagit ledigt nästa fredag så han kommer hit på torsdagen, wiie det ska bli kul! :) 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback