Tvättstuga..

Usch, har tvättstuga idag kl 19. Ska mestadels tvätta kläder åt M så att han kan packa.. Idag har jag jobbat 11.30-16.30! Både skönt och tråkigt, så jäkla blött ute bara.. Hade helst skippat det ;P

Fick ner ett nytt avsnitt av one tree hill imorse, oh my good! Kan man verkligen bli så frälst i en serie? Gud vad jag älskar den, har alltid gjort och kommer alltid att göra! Sitter alltid och bölar till det haha :$ :) Är ju sista säsongen någonsin som sänds nu, i USA så den har inte kommit till sverige ännu men man laddar ju ner ;) Men tur att jag har alla säsonger på dvd iaf :) Det känns bra, ska nog ha ett one tree hill maraton sen när hela säsong 9 är klart!

Vart även skapligt glad när jag loggade in på internetbanken tidigare idag och fick se att jag får lön både imorgon och på måndag, sitter inte helt fel! Ibland lönar det sig att slita lite extra ;) Imorgon ska jag jobba 7.30-16.00.. Efter det så blir det handling! Sen ska jag äta gott och mysa med min karl resten av fredagskvällen, har inte sovit utan honom sen i höstas, hur ska det gå? 



love you my everything



Ja passa på att ladda ner mycket innan den nya lagen träder fram :P

2012-02-23 | 18:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback